בי אול – רשת חללי עבודה משותפים בתל אביב ששווה להכיר

  • קטגוריה:כללי

כיום חללי עבודה משותפים מאוד נפוצים ומוערכים, אך אין ספק שרשת בי אול מצליחה להציב רמה חדשה של איכות וקידמה. הרשת מחזיקה מגוון סניפים מעוצבים, חדשניים, גדולים ומרכזיים. כל אחד מעוצב אחרת ומציע חבילה ייחודית של הטבות. זאת לצד המבחר הגדול של משרדים להשכרה ומתחמי עבודה משותפים. רשת בי אול גם מובילה בתחזוקת חיי קהילה ושירותי העצמה לעסקים. בין היתר הרשת מתחזקת מפגשים, סדנאות, חוגים ועוד, לצד הכוונה עסקית משמעותית. בנוסף, בשל העובדה שרשת BE ALL היא שלוחה של חברת "שובל ניהול השקעות", כל מיקום נבחר בקפידה – במרכזים המבוקשים ביותר. מוזמנים להכיר מקרוב את הסניפים הבאים:

לוגו רשת חללי העבודה בי אול Be All

בי אול מגדל השחר

סניף בי אול מגדל השחר ממוקם היטב על הגבול שבין ת"א לגבעתיים, מספר דקות הליכה מהרכבת הקלה. מדובר במתחם חדשני שמעניק התאמה אישית לצרכים של יזמים, סטארטפים וחברות גדולות. לצד חללי עבודה מרשימים ומפנקים. לצד עמדות אופן ספייס מתקדמות וחדרי ישיבות עתירי פתרונות טכנולוגים, גם תמצאו עיצוב מוקפד ונוף פנורמי שצופה על העיר ת"א. מכאן שאם רוצים לשבת עם הלקוח על בירה מהחבית בפינת ישיבה מזמינה ופרטית, מדובר בבחירה מבטיחה. במקביל, אם רוצים ליהנות מאירועי העשרה ולקיים נטוורקינג מוצלח, הרי ששוב מדובר בבחירה נכונה.

בי אול מגדל אלון 1

בלב ת"א במגדל אלון, ממש ליד רכבת השלום, מחכה סניף BE ALL מגדל אלון 1. המתחם רחב הידיים פרוש על פני 7 קומות, כאשר כל קומה מעוצבת בהתאם לנושא אחר. אם לא די בגודל העצום, גם תמצאו מרפסת ענקית, ייעודית לשלל הרצאות ואירועים (600 מ"ר מעוצבים מתחת לכיפת השמיים). פה ניתן לבחור בין עמדה קבועה, משרד פרטי ואף ישנה האפשרות לשכור קומה שלמה לטובת חברה גדולה (מעל ל100 איש). הסניף פתוח 24 שעות ביממה, מאפשר להגיע ליום העבודה עם הכלב ומקיים רשת נטוורקינג פורייה. הסניף כמובן מציע את מיטב החידושים הטכנולוגים ושלל שירותים משלימים – שווה!

בי אול יהודה הלוי

במתחם העסקים של העיר ת"א, ברחוב מרכזי, יושב מתחם בי אול יהודה הלוי. מתחם העבודה המשותף נחשב מאוד גדול והוא פונה לחברות ויזמים. 100 עמדות עבודה הכוללות עמדות אישיות. מגוון גדלים של משרדים סגורים וכמובן שלל מתחמים משותפים. מכאן שכל עסק ועסק מוזמן ליהנות מהתאמה מלאה של עמדת עבודה מודולרית. במקביל, העיצוב האורבני ניצב לצד אינספור חידושים טכנולוגים. כך למשל נעילת הדלת מתאפשרת דרך אפליקציה. לחיצת כפתור מעלה ומורידה את השולחנות, האינטרנט המהיר מושתת סיבים אופטיים ומערכת אקוסטית מנטרלת 80% מהרעשים. בנוסף השוכרים במתחם נהנים מליווי עסקי, משיתופי פעולה, ממפגשי העשרה ועוד.

בי אול מגדל אלון 2

באותו מיקום של סניף מגדל אלון 1, ממוקם הסניף בי אול מגדל אלון 2, בקומה ה-26 וה-27. המתחם פונה לחברות ויזמים והוא מתמחה במענה ממוקד עבור חברות גדולות. חברות שמחפשות מיקום מנצח לצד תנאים גבוהים ומחירים נוחים. המשרדים הגדולים מאובזרים, חכמים ומרשימים. הם בהחלט המאפיין העיקרי של מגדל אלון 2. בין היתר נמצא מתחם ישיבות, חלל ייעודי עבור הרצאות ואירועים, מטבח מאובזר ומפנק ואפילו חדר כושר פעיל.

בי אול ארלוזורוב

מי שיגיע אל סניף בי אול ארלוזורוב ימצא את אותו קונספט מנצח של משרדים להשכרה בתל אביב. אך לצד אווירה חדשנית ושלל תוספות מנצחות. המיקום המרכזי והקירבה הנוחה מבחינת התחבורה מושכים שלל סטרטאפים, יזמים וחברות גדולות. מכאן שלצד מתחמי עבודה משותפים, קיימים משרדים במגוון גדלים ומתחמים נפרדים עבור חברות גדולות. מה עוד? מרפסת ענקית ומרשימה מציעה מבחר פינות ישיבה. המתחם מציע את מיטב הטכנולוגיה והשירותים, כולל חשיבה אקוסטית יעילה.