ריהוט חדרי ישיבות להשכרה – 5 טיפים מנצחים

  • קטגוריה:כללי

המקום הכי חשוב בכל מטה של חברה גדולה הוא חדר הישיבות המרכזי. כל ההחלטות המשמעותית מתקבלות שם ושעות רבות של עבודה מתרכזות לתוך המיקום הזה. אז מה הפלא שמנהלים בחברות מבקשים ליצור חדרי ישיבות מעוצבים להפליא? היום הרכישה של ריהוט משרדי יוקרתי ליצירת חלל ישיבות איכותי, היא משימת חובה בדרך להקמת חברה חדשה. כדי לעזור לכם לרהט את המשרד בשלמות, אספנו 5 טיפים של מומחים בתחום העיצוב ליצירת חדרי ישיבות להשכרה מדהימים ומיוחדים.

ריהוט חדרי ישיבות להשכרה

ריהוט חדרי ישיבות - הנוחות קודמת לכל

כשמבלים כל כך הרבה שעות של עבודה קדחתנית בחלל העבודה, אי אפשר שלא לדבר על נוחות. הן מבחינת מיקום הריהוט של חלל הפנים, והן מבחינת הרכישה של ריהוט משרדי מושלם לצרכי העובדים. בחללים בהם יושבים מנהלים, ההשקעה בכיסאות עור מרווחים ונוחים היא בסיסית. ולחילופין, בחללי עבודה של צוותי פיתוח, דווקא שולחן גדול ומודולרי יהיה הרבה יותר שימושי. כך או כך, חשוב לשים לב לדרישות הנוחות של הצוות שלכם.

חדרי ישיבות שמתאימים לאופי החברה

אחת השאלות המרכזיות לאורך תהליך העיצוב, היא שאלת האווירה. מה היא האווירה שאתם מבקשים לשדר במשרד שלכם? האם מדובר על משרד עורכי דין יוקרתי? או על חברת סטרטאפ צעירה בשלבי הקמה? לכל חברה יש חזון עיצובי שונה לגמרי ואופי שצריך לבוא לידי ביטוי בכל חדר בחלל הפנים. וכן, גם בסביבת חדר הישיבות. התאימו את צבעי הריהוט והקירות לצבעי החברה למשל, כדי לשוות לחדר הישיבות אופי הולם למודל העסקי של החברה כולה.

חדר ישיבות מרוהט עם נגישות וטכנולוגיות מתקדמות

הנגישות לטכנולוגיה היא כלי שיכול לשרת את חלל הישיבות המודרני בשתי דרכים. האחת, היא האופציה ליצור משרד חכם. כזה אשר משלב מסכים מתקדמים, חיבורים אלחוטיים לאינטרנט ועוד שדרוגים נוספים. והאופציה השנייה היא משרד שמתאים מבחינה טכנולוגית גם לאנשים עם מוגבלויות. על ידי התקנה של מערכות הגברת שמע מתקדמות או שולחנות נגישים לכיסאות גלגלים. בכל הנוגע לטכנולוגיה, אפשר לשלב אינטרסים ולהסתכל על איכות החיים של כל משתתפי הישיבות שלכם, מנקודות מבט שונות לגמרי.

שולחן איכותי ומרשים לסביבת העבודה

השולחן הוא האלמנט העיצובי המרכזי כשחושבים על ריהוט חדרי ישיבות. בלי כל צל של ספק. הרכישה של שולחן מעץ מלא, בגודל פרופורציונאלי לחדר, היא אם כך המשימה המרכזית בעבודה של המעצב שלכם. חשוב להסתכל על כמה קטלוגים ולבחון סוגים שונים של עיצובים. גם במקרה ואתם דורשים ליצור שולחן בעיצוב אייש, ההשראה מהקטלוגים תהיה חלק בתלי נפרד מהקו המנחה של עבודת הנגר. זאת לצד השמירה על יציבות השולחן והמודולריות לתנאי עבודה משתנים. השולחן צריך להכיל את כמות המשתתפים בישיבות שלכם, תוך שמירה על מרחב אישי נוח לישיבה. וכדי לחשב את גודל השולחן, צריך להסתכל על מספר העובדים בצוות, ולהכפילו פי שתיים.

התאורה שתשלים את המראה הכללי

אמנם ריהוט משרדי הוא זה אשר תופס את העין בכניסה לחלל. אבל כדי למקד את העין על השולחן, לוח התצוגה והכיסאות, צריך תאורה מצוינת. מיקום התאורה, בזוויות מיוחדות, היא מלאכת מחשבת שמשכללת את חוויית העבודה בחלל. מחד, אתם לא רוצים לסנוור את המשתתפים בישיבה. ומאידך, התאורה חייבת למקד את העין על האזורים החיוניים לעבודה. זה הוא שיווי משקל עדין. ורק גופי תאורה יציבים ואיכותיים, עם מנורות בדרגת העוצמה המתאימה יצליחו ליצור.